No-nonsense Systeembeheer
ZONDER FRATSEN EN MET HOGE BETROKKENHEID
Ontdek de voordelen van systeem- en netwerkbeheer door Net4IT

Geen eigen systeembeheerder in dienst en toch maximale zekerheid in uw ICT? Heeft u behoefte aan een achtervang of specifieke kennis voor uw systeembeheerder? Kiest u er bewust voor om het beheer van uw ICT uit te besteden? Of heeft u behoefte aan tijdelijk extra capaciteit?
Met het uitbesteden van uw systeembeheer aan Net4IT verzekert u zich van een goede zorg voor uw ICT omgeving. Dit doen wij onder andere door onze proactieve Monitoring Tool in te zetten. De Tool bewaakt alle vitale processen continue en afwijkingen worden automatisch en direct gesignaleerd. Wij grijpen daarop meteen in, of melden dit bij u zodat u zelf onmiddellijk kunt ingrijpen. Op basis van waarnemingen, checklists, servicepacks, patches en upgrades nemen wij alle benodigde maatregelen om de beschikbaarheid van uw server-omgeving en bijbehorende componenten te garanderen.
Onze ervaren systeembeheerders installeren hard- en software, regelen en controleren back-ups, installeren updates en spreken actuele ICT-zaken met u door. Onze communicatie met u is direct en duidelijk. We doen ons best om u vooral op hoofdlijnen te informeren zonder overvloed aan technische termen. Wij spreken dus gewoon Nederlands (of Engels, of Duits.. ) als u dat wilt.
Systeem- en netwerkbeheer
Type dienstverlening
Of u kiest voor ad-hoc support of één van onze beheercontracten, u krijgt dezelfde service en hoge mate van betrokkenheid. Alleen de manier van facturatie is anders.
BasisBeheer op aanvraag (u belt, wij gaan aan het werk)
- Ad-hoc beheer
- Arbeid op nacalculatie
- Geen minimale afname
- SLA* optioneel
Full SupportEen full support beheercontract, al het beheer voor een vast bedrag per maand en zonder limiet.
- Uitgebreide monitoring van uw omgeving
- Dagelijkse controle op correctheid back-ups
- Periodiek onderhoud
- Pro-actief beheer
- Vast bedrag per maand
- Inclusief SLA* Extra
- Geen urenlimiet
- Maximaal ontzorgt

*SLA staat voor Service Level Agreement en omvat de afspraken en manier hoe wordt omgegaan met incidenten, onderhoud en reactietijden.